Dziś imieniny:  Janusza, Marii, Reginy  |  Jesteś 75 tys. + 2904 gościem na stronie   |   21-11-2017  
baner
ramka
 

Zapraszamy Państwa na różnego rodzaju imprezy organizowane w naszym Młynie.

Goście przywożą tylko dobry humor, o resztę staramy się my, abyście Państwo czuli się u nas dobrze i chcieli do nas wracać. Hołdujemy zasadzie, że jeden zadowolony gość to dziesięciu nowych gości, ale jeden niezadowolony to dwudziestu straconych.

Wspólnie ustalamy menu, jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ze strony gości. Mąż przez 19 lat naszej znajomości niezmiennie chwali sobie moją kuchnię, a gościom gotuję tak jak swojej rodzinie.

Z powodu imprez organizowanych u nas zdarza się, że aby zapewnić prywatność i swobodę gościom uczestniczącym w imprezach, czasowo Młyn jest niedostępny dla Gości indywidualnych. Z góry przepraszamy za wynikające niedogodności i prosimy o ewentualny kontakt telefoniczny lub mailowy, aby uniknąć przykrych niespodzianek.

III Konkurs na NAJLEPSZĄ NALEWKĘ Nowy Gaj, Młyn „Hipolit” 21 marca 2009 r. (sobota), godz. 1700 REGULAMIN 1. Konkurs jest organizowany przez sołtysa wsi Nowy Gaj, w Młynie „Hipolit”, w celu promowania walorów turystycznych wsi Nowy Gaj i gminy Wojciechów, naturalnej żywności oraz sposobów jej wytwarzania zgodnie z ideą slowfood. 2. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby samodzielnie wytwarzające nalewki z naturalnych składników i według tradycyjnych receptur , których zgłoszenie zostanie przyjęte przez organizatorów. 3. Zgłoszenie należy dostarczyć sołtysowi Grzegorzowi Bukowskiemu (Młyn „Hipolit”, Nowy Gaj 18 a, informacje tel. 0505 288 292, e-mail: mlynhipolit@poczta.onet.pl) do dnia 16 marca 2009 r. 4. Każdy uczestnik powinien dostarczyć, łącznie ze zgłoszeniem, co najmniej 0,5 litra nalewki wykonanej zgodnie z pkt. 2 niniejszego regulaminu w celu umożliwienia Jury i publiczności dokonania rzetelnej i jak najbardziej subiektywnej oceny jej walorów. 5. Jury, co najmniej 3 osobowe, wybierze trzy najlepsze nalewki, które zostaną stosownie uhonorowane, a ich wytwórcy otrzymają dyplomy. 6. Werdykt jury jest ostateczny. 7. Członkowie jury i ich rodziny nie mogą brać udziału w konkursie. 8. Uczestnicy konkursu do chwili otwarcia konkursu nie będą powiadamiani o składzie jury. 9. Wszyscy uczestnicy biorą udział w konkursie na własne ryzyko i swoją odpowiedzialność. 10. Wpisowe uczestników i gości konkursu, które wynosi 20 zł od osoby zostanie przeznaczone na pomoc chorym dzieciom Martynie Kruk i Adasiowi Aftyce. 11. Ze względu na charakter konkursu i ograniczoną ilość miejsc organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wyboru uczestników konkursu i selekcję zgłaszanych nalewek. 12. Reklamacje przegranych uczestników konkursu nie będą uwzględniane, we wszystkich sprawach spornych głos decydujący należy do organizatora.

 
ramka
ramka
  Chemin © Kontakt  /  Księga Gości  /  Logowanie
  Do Góry  
 
ramka